Cos ()
cload

Politica de Retur

 

Dreptul la retragere in 14 zile pentru comert la distanta

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un bun sau sa renunte la un serviciu, fara invocarea niciunui motiv in termen de 14 zile calendaristice de la intrarea in posesia fizica a produsului. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui bun sau renuntare la un serviciu expira in termen de 14 zile de la:

  • ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului bun – in cazul in care Cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separate.
  • ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului bun sau a ultimei piese – in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese.

 

Conditii generale pentru returul produselor vandute de DARVIN STORE SRL:
  1. Produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit, ele se pot returna doar in ambalajul cu care au fost expediate si impreuna cu toate documentele (manual de utilizare, garantie), ambalajul facand parte din produs.
  2. Ruperea sigiliilor sau a accesoriilor produsului atrage imposibilitatea returnarii produselor, iar DARVIN STORE SRL nu poate fi facuta raspunzatoare.
  3. Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
  4. Produsul trebuie sa fie insotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
  5. Nu se accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice/electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.
  6. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului, returul va fi refuzat.
  7. DARVIN STORE SRL poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorate, fara ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 10% si 90% din valoarea initiala a produsului.
  8. Costul de transport pentru returnarea produselor va fi suportat de catre client.
  9. Dupa perioada de 14 zile calendaristice, produsele nu mai pot fi returnate.

 

*Nota - Articolele sunt comercializate in scopuri clar definite si nu pentru a oferi sansa utilizatorului de a le folosi sub forma de imprumut.

Nu se accepta pentru returnare produse care prezinta forme de consum sau uzura, cu ambalajul deteriorat, care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. Daca te gandesti sa returnezi un produs, te rugam sa iei aceasta decizie inainte de a-l deschide/desigila/utiliza.

Dreptul de a face retur, prevazut la articolul 9 din Ordonanta de Urgenta nr. 34 din 2014, exista pentru a iti permite sa examinezi produsul asa cum ai face-o intr-un magazin, nu pentru a-ti oferi 14 zile de utilizare gratuita.

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin.

 

Politica de returnare:

In cazul in care doresti sa returnezi un produs, te rugam sa urmezi urmatorii pasi:

  1. Completeaza formularul de returnare produs.
  2. Trimite poze cu produsul pe care doresti sa il returnezi, cat si cu modalitatea ambalarii produsului pe adresa de mail client@air-fryer.ro sau pe Whatsapp la numarul: 0720 074 053.
  3. Dupa aprobarea cererii de retur, pregateste coletul si trimite-l catre noi cu ramburs 0. Costurile de returnare precum si cele initiale de transport sunt suportate de catre cumparator. Se recomanda folosirea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor.
  4. Este obligatoriu sa trimiti produsul in cutia originala a acestuia, nedeteriorata, cu toate accesoriile si documentele primite.

 

ATENTIE!

Clientul este responsabil de impachetarea produsului si a documentelor necesare pentru expediere. Coletul trebuie ambalat in folie protectoare sau folie cu bule. Nu lipiti awb-ul direct pe cutia originala a produsului. Ne rezervam dreptul de a aplica o taxa de minim 20% din valoarea produsului pentru coletele care prezinta semne de accidentare, lovire, deteriorare a ambalajului pe parcursul transportului.

 

    Politica de returnare a banilor:
    1. Returnarea banilor se efectueaza numai daca produsul a fost achitat de catre client si returnat in termenii precizati de lege (OUG 34/2014 cu toate completarile ulterioare) si respectand conditiile de retur descrise mai sus.
    2. Pentru produsele returnate in primele 14 zile de la achizitie, termenul maxim de rambursare a banilor este de 5 zile lucratoare, de la data receptionarii produsului returnat.
    3. Pentru produsele care au fost returnate pentru ca au fost livrate gresit sau au fost deteriorate din transport, termenul de rambursare a banilor este de 5 zile lucratoare.
    4. Pentru produsele care au fost returnate in conditii neconforme si pentru care nu s-au respectat conditiile de retur descrise mai sus, ne rezervam dreptul (in conformitate cu OUG 134/2014) de a refuza receptia acestora si implicit, returnarea banilor clientului.
    5. Returnarea banilor se face prin transfer bancar in contul transmis de catre client.